ÁLLÁSHIRDETÉS

2022. december 29. 12:27

A Baranya Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság pályázatot hirdet pénzügyi ügyintéző / szakügyintéző munkakör betöltésére.

 

A Baranya Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság

 

a rendvédelmi feladatok ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény 133. §, illetve a 287/R. § alapján

pályázatot hirdet

 

Baranya Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság

Igazgató-helyettesi Szervezet

Katasztrófavédelmi Hatósági Osztály

 

pénzügyi ügyintéző / szakügyintéző

munkakör betöltésére.

 

A rendvédelmi igazgatási alkalmazotti jogviszony időtartama:

Határozatlan idejű rendvédelmi igazgatási alkalmazotti jogviszony.

 

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő, hivatali munkarendben.

 

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a rendvédelmi feladatok ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény rendelkezései az irányadók.

 

A munkavégzés helye:

Baranya megye, 7634 Pécs, Szentlőrinci út 4/1

 

Ellátandó feladatok: 

  • Vízkészletjárulék (a továbbiakban: VKJ) nyilvántartására szolgáló program folyamatos kezelése, működtetése;
  • Ellenőrzi a VKJ fizetést érintő vízjogi engedélyek vízkészlet-használattal kapcsolatos adatokat;
  • Figyelemmel kíséri a VKJ befizetéseket, azok teljesüléséről egyenleg megküldésével tájékoztatja az ügyfeleket;
  • Hatósági, illetve jogi intézkedést kezdeményez az ügyfél befizetési kötelezettségének mulasztása esetén;
  • Szükség esetén közreműködik a vízhasználatok vízügyi felügyeleti ellenőrzésében;
  • Elkészíti a VKJ fizetéssel összefüggő jelentéseket, beszámolókat, adatszolgáltatásokat.

 

Alapvető elvárások a munkakör betöltéséhez:

  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • Középfokú pénzügyi, gazdasági végzettség;
  • Csapatmunka, megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség

 

Az elbírálásnál előnyt jelent:

  • Gazdasági jellegű felsőfokú végzettség;
  • Vízügyi szakmát érintő végzettség, tapasztalat, gyakorlat

 

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
  • részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul

 

A felvétellel kapcsolatban további szakmai információt Fischer András tűzoltó alezredes, hatósági szolgálatvezető nyújt az andras.fischer@katved.gov.hu email címen.

 

A jelentkezés benyújtásának módja: 

Elektronikus úton az onenaln.uhzna@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül. 

Benyújtási határidő: 2023. január 31.

 

A jelentkezés elbírálásának határideje:  2022. február 10. 

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.

 

Fotó: illusztráció