ÁLLÁSHIRDETÉS
2022. december 29. 12:27
A Baranya Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság pályázatot hirdet pénzügyi ügyintéző / szakügyintéző munkakör betöltésére.
A Baranya Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság
a rendvédelmi feladatok ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény 133. §, illetve a 287/R. § alapján
pályázatot hirdet
Baranya Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság
Igazgató-helyettesi Szervezet
Katasztrófavédelmi Hatósági Osztály
pénzügyi ügyintéző / szakügyintéző
munkakör betöltésére.
A rendvédelmi igazgatási alkalmazotti jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű rendvédelmi igazgatási alkalmazotti jogviszony.
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő, hivatali munkarendben.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a rendvédelmi feladatok ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény rendelkezései az irányadók.
A munkavégzés helye:
Baranya megye, 7634 Pécs, Szentlőrinci út 4/1
Ellátandó feladatok:
- Vízkészletjárulék (a továbbiakban: VKJ) nyilvántartására szolgáló program folyamatos kezelése, működtetése;
- Ellenőrzi a VKJ fizetést érintő vízjogi engedélyek vízkészlet-használattal kapcsolatos adatokat;
- Figyelemmel kíséri a VKJ befizetéseket, azok teljesüléséről egyenleg megküldésével tájékoztatja az ügyfeleket;
- Hatósági, illetve jogi intézkedést kezdeményez az ügyfél befizetési kötelezettségének mulasztása esetén;
- Szükség esetén közreműködik a vízhasználatok vízügyi felügyeleti ellenőrzésében;
- Elkészíti a VKJ fizetéssel összefüggő jelentéseket, beszámolókat, adatszolgáltatásokat.
Alapvető elvárások a munkakör betöltéséhez:
- Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
- Középfokú pénzügyi, gazdasági végzettség;
- Csapatmunka, megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség
Az elbírálásnál előnyt jelent:
- Gazdasági jellegű felsőfokú végzettség;
- Vízügyi szakmát érintő végzettség, tapasztalat, gyakorlat
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
- részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
- nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul
A felvétellel kapcsolatban további szakmai információt Fischer András tűzoltó alezredes, hatósági szolgálatvezető nyújt az andras.fischer@katved.gov.hu email címen.
A jelentkezés benyújtásának módja:
Elektronikus úton az onenaln.uhzna@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül.
Benyújtási határidő: 2023. január 31.
A jelentkezés elbírálásának határideje: 2022. február 10.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.
Fotó: illusztráció